MUSICGAL

DKTC


Sés. Lingua de mel


SÉS, RECOLLE O PREMIO LEIXAPRÉN EN RIANXO
Sés recolleu o Premio Leixaprén de recoñecemento á defensa e promoción da lingua galega, nomeadamente entre a mocidade, que outorga a Coordinadora Galega de Equipos de Normalización e Dinamización da Lingua (CGENDL). Agradeceuno cantando ao seu xeito, é dicir, contando, denunciando…

Eu prefiro ser merda que ouro falso, porque co ouro falso non se fai nada e, polo menos, coa merda estércase


O DISCO VERMELLO DE ATAQUE ESCAMPE


HANDS UP en galego!!!!!!!!!!!!!!!

Grazas, Julián MVDJ !!!!!!

 


NA VEA CÍVICA. Non ficción.

 


NA VEA CÍVICA (Escolma de cancións con temática social elaborada por Xano Cebreiro)

 


ATAQUE ESCAMPE. ARDER (O disco vermello)


Nao (Cartas no caderno)


Bertolina (a Adrenalina galega)


Ferti món (O Wrecking Ball galego)

 


Sés


LEO ARREMECAGHONÁ

O Leo en GZmúsica


NAO. HEROES DA RESISTENCIA


SACHA NA HORTA. BUSCO AMANTE GALEGO-FALANTE


MEDOMEDÁ. QUERO VER COMO TE RIS

MEDOMEDÁ


BIRIBIRLOCKE. EU NON SON

BIRIBIRLOCKE


CRIPTOZOOLOXÍA APLICADA (ATAQUE ESCAMPE)


MÚSICA DOUTRO MUNDO CON JIMI HENDRIX por EDUARDO DOMÍNGUEZ (4A)

O 5 de Marzo deste mesmo ano estreouse o undécimo álbum de estudio de Jimi Hendrix, “People, Hell & Angels”. Este novo álbum demostra o talento e creatividade deste artista, que 43 anos despois da súa morte, segue tendo cancións como para lanzar discos.

Este novo álbum ve a luz grazas ao esforzo da súa irmá, Janie Hendrix, encargada da produción do disco. O álbum posúe 12 temas grabados entre os anos 1968 e 1967, interpretados por un Hendrix con ansias por experimentar con novos sons.

Antes de continuar estaría ben coñecer un pouco da historia de Hendrix:

James Marshall Hendrix naceu en Seattle no ano 1942. Amante dende sempre ao blues de BB King, Albert King, Muddy Waters e incluso Eric Clapton. Aos 14 anos conseguiu a súa primeira guitarra ao comprarlla por 5 dólares a un amigo de seu pai. Foi a partir deste momento no que Hendrix se namorou da guitarra e non a soltou ata o día no que morreu. A súa primeira eléctrica foi unha Supro Ozark sin amplificador. Hendrix aprendeu de ver tocar aos demais e no 1962 empezou a actuar en locais co seu amigo Billy Cox, pero foi a partir de 1964, e tras mudarse a Harlem, Nova York, onde empeza o ascenso ata o exito.

Despois de actuar con un montón de músicos, incluido BB King, Tina Tarner ou Little Richard, no 1966 conoce a Chas Chlander que lle propón ir a Londres para grabar un disco e forma unha nova banda: The Jimi Hendrix Experience. Con esta nova banda lanzaría os seus tres álbums de estudio: “Are You Experienced?” (1967), “Axis: Bold as Love” (1967) e “Electric Ladyland” (1968).

Con esto non remata a súa historia, xa que entre os anos 1967 e 1970 Hendrix estivo en numerosos concertos e festivales que foron retransmitidos e grabados en audio e video. Algúns deles son o Festival de Monterrey (1967), Woodstock (1969), as sesións na BBC (1969), o concerto no Royal Albert Park (1969), o Festival da isla de Wight (1970) ou o concerto en Fillmore East (1970).

Ademais dos directos, entre 1968 e 1970, Jimi grabou cerca de 40 pezas (algunhas todavía seguen perdidas) que serian lanzadas en diferentes álbums tras a súa morte: “Blues” (1994), “First Rays of the New Rising Sun” (1997), “Valleys of Neptune” (2010) e “People, Hell & Angels” (2013).

Finalmente falece o 18 de septiembre 1970 deixando un legado enorme, incluso maior despois da súa morte.

“People, Hell & Angels” é un gran álbum, sobre todo innovador, xa que, nesta obra, Hendrix “xogou” con estilos como o “funky”ou “jazz”. Non digo que este sexa o seu mellor traballo, pois os seus tres primeiros discos deixaron o listón moi alto, pero anda moi cerca.

En resumen, “People, Hell & Angels” posúe 12 pistas perdidas que soan máis que ben.

1. «Earth Blues»

2. «Somewhere»

3. «Hear My Train a Comin’»

4. «Bleeding Heart»

5. «Let Me Move You»

6. «Izabella»

7. «Easy Blues»

8. «Crash Landing»

9. «Inside Out»

10. «Hey Gypsy Boy»

11. «Mojo Man»

12. «Villanova Junction Blues»

En xeral creo que existe consenso sobre o que este home significou para o rock: un verdadeiro revolucionario. Isto pódese percibir no seu son hipnótico e nos seus riffs tan ecléticos e brutais. É máis, se tivese que definilo cunha palabra, esta sería liberdade.

Despois de tanto tempo escoitando a Hendrix, creo que o seu poder transformador non solo se baseou no seu talento, senón que é algo que esta arraigado a súa personalidade: non se sentía atado a ningunha norma existente, facía as cousas como quería. E a pesar de todo non lle daba importancia ao éxito que estaba vivindo, senón que o consideraba todo unha cuestión de sorte. Quizás por iso se sentía tan agradecido co seu público, co feito de que o respetaban, pois en definitiva todo o que facía era experimental. Dende a súa entrada a escena no 67 ata a súa morte no 70 non dubidou do que quería facer e non tivo medo do que opinasen. Era un home libre, e grazas a eso chegou a sumerxirse nunha atmósfera musical inexplorada.

Nunca saberemos si máis adiante cedería ante as convencións do negocio da música e o peso da fama. O que si sabemos é que a súa enerxía, a súa creatividade e a súa música permanecerán para sempre.


ATAQUE ESCAMPE. HOMENAXE A CELSO EMILIOFERREIRO. MONÓLOGO DO VELLO TRABALLADOR.

Ataque Escampe homenaxea a Celso Emilio Ferreiro


FAMILIA CAAMAGNO. CANTAN POLO NADAL!


NOITES DE AGOSTO CON ATAQUE ESCAMPE

ALBUM DIXITAL


DIOS KE TE CREW. HERDEIROS DA DITADURA

ESTRANXEIROS

INFORMACIÓN SOBRE O GRUPO:


YELLOW PIXOLIÑAS. ARRINCAR PATACAS

INFORMACIÓN SOBRE O GRUPO:


RUXE-RUXE. CANCIÓNS MACARRAS

INFORMACIÓN SOBRE O GRUPO:


HERDEIROS DA CRUS. DE JALISIA AO ESTRANXEIRO

INFORMACIÓN SOBRE O GRUPO:


SINIESTRO TOTAL. MIÑA TERRA GALEGA

INFORMACIÓN SOBRE O GRUPO: